سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود موزیک ویدئوی امید به نام عاشقتم

دانلود موزیک ویدئوی جدید و بسیار زیبا و شنیدنی امید به نام عاشقتم

Download New Music Video By Omid Called Asheghetam

با سه کیفیت عالی ، آهنگ این ویدئو

With Three High Quality+ Song This Video

  متن آهنگ اضافه شد

Omid - Asheghetam


  
دانلود موزیک ویدئوی امید به نام عاشقتم

دانلود موزیک ویدئوی جدید و بسیار زیبا و شنیدنی امید به نام عاشقتم

Download New Music Video By Omid Called Asheghetam

با سه کیفیت عالی ، آهنگ این ویدئو

With Three High Quality+ Song This Video

  متن آهنگ اضافه شد

Omid - Asheghetam

از روز اول روزگــــــــــار ، تو رو نوشت به اسم من

پشتت به کوه با منی  ، بسپار دلت رو دست من

  ♫♫♫♫♫♫

حواسمو هر جا که پرتش می کنم ، می افته باز کنار تو

هر جا میری اونجایئه ، مونده خودش تو کار تو

جای پاهای گریه هام ، که دنبال تو مونده

فقط تو بودی که منو ،تا اینجاها کشـــونده

من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی

من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی

جون میدمو وای میستم  ، مگه اینو نمی خواستی

مگـــــــــه ایـــــــــنو نمی خواســــــــــــــتی

  ♫♫♫♫♫♫

می خوام ثابت کنم ، تنها من از عشق تو می میرم

این عشق بودن با توست ، که وای میستم نمی میرم

میون باد و بارون ، رعد و برقم باز می خندم

چه احساس لطیفیست ، عاشقتم گر می کشم زندام

 من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی

من عاشقتم راستی ، ثابت می کنم خواستی

جون میدمو وای میستم  ، مگه اینو نمی خواستی

مگـــــــــه ایـــــــــنو نمی خواســــــــــــــتی

( احسان  )


دانلود موزیک ویدیو با کیفیت 1080p

Download


دانلود موزیک ویدیو با کیفیت 720p

Download


دانلود موزیک ویدیو با کیفیت 480p

Download


 


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 320

Download


دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128

Download

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.