سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید پویا به نام رابطه

دانلود آهنگ جدید پویا به نام رابطه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

( ترانه: محمد چناری , ملودی: امیر ابدی , تنظیم: عارف شکوری )


 

دانلود آهنگ جدید پویا به نام رابطه با دو کیفیت و همراه با متن آهنگ

( ترانه: محمد چناری , ملودی: امیر ابدی , تنظیم: عارف شکوری )

دانلود آهنگ پویا به نام رابطه

———————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Pouya – Rabete

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Pouya – Rabete

———————————

متن آهنگ پویا به نام رابطه

من عاشق این عشق پر احساسمو

این رابطه ی خاصمو این قلبی که مینازه به عشقت

از قدم زدن بدم اومده بود

از همه خیابونا خسته شدم

چشمامو بسته بودم رو همه چیز

تا تو رو دیدم و وابسته شدم

همه احساسم مثل سنگ شده بود

واسه ی خودم دلم تنگ شده بود

تا تو رو دیدمُ دنیام برگشت

جز تو هر آدمی کم رنگ شده بود

من عاشق این عشق پر احساسمو

این رابطه ی خاصمو این قلبی که مینازه به عشقت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.