سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

عکس های زیباترین زنان هالیوود

عکس های زیباترین زنان هالیوود


170809


  

عکس های زیباترین زنان هالیوود

170809

چندی پیش پایگاه رتبه سنجی فوربس با اعلام ثروتمندترین زنان هالیوود همه راشگفت زده کرد اما نکته جالب اینجاست که اسمی ازجنیفرلوپز

دراین رتبه سنجی برده نشده است اما این بازیگران زن رامیتوان زیبا ترین بازیگران زن هالییود هم نام برد


 پایگاه رتبه سنجی فوربس در جدیدترین فهرست پردرآمدترین بازیگران زن سال ۲۰۱۳ ، آنجلینا جولی را به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن سال ۲۰۱۳ انتخاب کرد. جنیفر لارنس، کریستین استوارت، جنیفر انیستون، اما استون و…

World War Z - World Premiere - Red Carpet Arrivals

پایگاه رتبه سنجی فوربس در جدیدترین فهرست پردرآمدترین بازیگران زن سال ۲۰۱۳ ، آنجلینا جولی را به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن سال ۲۰۱۳ انتخاب کرد. سه سال از آخرین بازی آنجلینا جولی در فیلم توریست و در کنار جانی دپ می گذرد. این فیلم با بودجه ۱۰۰ میلیون دلاری تولید شد و حدود ۲۷۸ میلیون دلار فروش کرد.

ازهمان زمان جولی با کارگردانی فیلم سرزمین خون و عسل به حرفه کارگردانی روی آورد و علی رغم جراحی پیشگیرانه ماستکتومی سینه قرار است به زودی فیلم جدیدی را کارگردانی کند. در حال حاضر با وجود موفقیتهای نسل جدید بازیگران جوانی همچون کریستین استوارت و جنیفر لارنس ،آنجلینا جولی با ۳۳ میلیون دلار همچنان در فهرست پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود قرار دارد.

'Jimmy P. (Psychotherapy Of A Plains Indian)' Premiere - The 66th Annual Cannes Film Festival

جنیفر لارنس با درآمد۲۶ میلیون دلار

دختر جوان هالیوود پس از بازی در فیلم بازیهای گرسنگی که از فروش بالایی هم برخوردار بود نه تنها درآمد بالایی به دست آورد بلکه موفق به دریافت جایزه اسکارهم شد. او به زودی با قسمت دوم بازیهای گرسنگی روی پرده سینماها میرود.
85th Annual Academy Awards - Arrivals
کریستین استوارت با درآمد ۲۲ میلیون دلار
ستاره فیلم گرگ و میش سال گذشته رتبه اول این فهرست را داشت که به خاطر بازی در فیلمهای گرگ و میش: طلوع ۲ و سفیدبرفی و شکارچی بود. او امسال فیلمهای کم فروشی را به اکران رسانده است. هرچند می توان به فیلم جدید او درباره زندان گوآنتانامو امیدوار بود.

جنیفر انیستون با درآمد ۲۰ میلیون دلار
انیستون این درآمد خود را مدیون بازی در فیلمهای خانواده میلرز و روسای ترسناک است. هرچند او از سرمایه گذاران بزرگ در عرصه لوازم آرایشی و پوستی نیز است.
Emma Stone Sighting In New York City - May 28, 2013
اما استون با درآمد ۱۶ میلیون دلار
او با فیلمهای سوپربد و یاری به شهرت رسید و حضور او در فیلم مرد عنکبوتی شگفت انگیز او را به جرگه بازیگران محبوب و پردآمد وارد کرده است.
artist5
شارلیز ترون با درآمد ۱۵ میلیون دلاری
ترون از سال ۲۰۱۱ بازی در فیلمهای برهزینه را شدت بخشید که آخرین آن سفید برفی و شکارچی بود. این فیلم با فروش ۴۰۳ میلیون دلاری ترون را به فهرست بازیگران پردرآمد وارد کرد. او از مدلهای معروف برند دیور نیز است و درآمد زیادی از این طریق کسب میکند.
artist6
ساندرا بولاک با درآمد ۱۴ میلیون دلار
موفقیت عمده بولاک از بازی در فیلم نیمه تاریک بود. این فیلم با بودجه ۳۰ میلیون دلاری بیش از ۳۰۹ میلیون دلار فروش کرد و جایزه اسکار را برای او به همراه داشت. بولاک به زودی با فیلم جاذبه در کنار جورج کلونی روی پرده سینماها می رود.
artist7
ناتالی پورتمن با درآمد ۱۴ میلیون دلار
بازیگر برگریده اسکار فیلم قوی سیاه، در فیلم ثور موفقیت بزرگی به دست آورد. او از پاییز امسال با قسمت دوم ثور روی پرده سینماها خواهد رفت.
Oz: The Great And Powerful - UK Premiere - Red Carpet Arrivals
میلا کانیس با درآمد ۱۱ میلیون دلار
دو فیلم تد و اُز بزرگ و قدرتمند با بازی کانیس بیش از یک میلیارد دلار فروش کرد و این بازیگر جوان و ناشناخته را در زمره بازیگران معروف و پردآمد قرار داد.
artist8
جولیا رابرتس با ۱۱ میلیون دلار درآمد
رابرتس نه تنها بازیگر پردرآمدی است بلکه جزء بازیگران ثروتمند زن هالیوود هم است. اگوست جدیدترین فیلم اوست که در کنار مریل استریپ بازی کرده است. او همچنین از سهامداران کمپتنی آرایشی لانکوم هم است.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.