سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار به نام ای یار غلط کردی

 

دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار به نام ای یار غلط کردی

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا عصار به نام ای یار غلط کردی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Alireza Assar   Ey Yar Ghalat Kardi دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار به نام ای یار غلط کردی

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا عصار به نام ای یار غلط کردی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Alireza Assar   Ey Yar Ghalat Kardi دانلود آهنگ جدید علیرضا عصار به نام ای یار غلط کردی

-

————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Alireza Assar – Ey Yar Ghalat Kardi

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Alireza Assar – Ey Yar Ghalat Kardi

————————————-

متن آهنگ جدید علیرضا عصار به نام ای یار غلط کردی

ای یار غلط کردی با یار دگر رفتی

از کار خود افتادی در کار دگر رفتی

صد بار ببخشودم بر تو به تو بنمودم

ای خویش پسندیده هین بار دگر رفتی

ای خویش پسندیده هین بار دگر رفتی

صد بار فسون کردم خار از تو برون کردم

گلزار ندانستی در خار دگر رفتی

گفتم که تویی ماهی با مار چه همراهی

ای حال غلط کرده با مار دگر رفتی

**********

ای حال غلط کرده با مار دگر رفتی 

ای یار غلط کردی با یار دگر رفتی

از کار خود افتادی در کار دگر رفتی

صد بار ببخشودم بر تو به تو بنمودم

ای خویش پسندیده هین بار دگر رفتی

ای خویش پسندیده هین بار دگر رفتی

**********

گفتی که تو را یارا در غار نمی‌بینم

آن یار در  غار است تو غار دگر رفتی

چون کم نشود سنگت چون بد نشود رنگت

بازار مرا دیده بازار دگر رفتی

بازار مرا دیده بازار دگر رفتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.