سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید اددی عطار به نام سرگرمی

دانلود آهنگ جدید و زیبای اددی عطار به نام  سرگرمی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Eddie Attar   Sargarmi دانلود آهنگ جدید اددی عطار به نام سرگرمی


 

دانلود آهنگ جدید و زیبای اددی عطار به نام  سرگرمی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Eddie Attar   Sargarmi دانلود آهنگ جدید اددی عطار به نام سرگرمی

-

———————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Eddie Attar-Sargarmi

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Eddie Attar-Sargarmi

——————————–

متن آهنگ جدید اددی عطار به نام سرگرمی

برای من چه دلتنگی

ولی با من تو میجنگی

چقدر با من تو بیرحمی

با این بازی تو سرگرمی

یه روز هستی یه روز میری

چرا انقدر تو دلگیری

سخته خوندن از تو چشمات

یه حس خوب چه سختگیری

**************

دارم دیوونه میشم ؛ وقتی نیستی تو پیشم

میری با یکی دیگه ؛ اونم ازت دلگیره

**************

تو خودت خوبی ولی آشوبی

از منو قلبم میزنی زودی

دل دیوونه م با تو آرومه

وقتی که نیستی سرد این خونه

برای من چه دلتنگی

ولی با من تو میجنگی

چقدر با من تو بیرحمی

با این بازی تو سرگرمی

یه روز هستی یه روز میری

چرا انقدر تو درگیری

سخته خوندن از تو چشمات

یه حس خوب چه سختگیری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.