سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید پویا به نام با تو

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای پویا به نام با تو با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Pouya   Ba To دانلود آهنگ جدید پویا به نام با تو

-

—————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Pouya – Ba To

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Pouya – Ba To

——————————————-

متن آهنگ جدید پویا به نام با تو

با تو میمونم و عشق تو میخوام

تو نباشی بی تو من خیلی تنهام

با تو که عشقمی کم نمیارم

سرت رو شونمه دنیا رو دارم

تو این حس و به من دادی که خوشبختی یه رویا نیست

تو چشمای منه عاشق دیگه قصه ای پیدا نیست

چقد دنیا عوض کردی

چقد خوبه تورو دارم

منو مدیون خودت کردی

به تو خیلی بدهکارم

♫♫♫

با تو میمونم و عشق تو میخوام

تو نباشی بی تو من خیلی تنهام

با تو که عشقمی کم نمیارم

سرت رو شونمه دنیا رو دارم

خدا با من مدارا کرد تو قلب تو منو جا کرد

تو دستا تو به من دادی ، خدا عشق و تماشا کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.