سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید معین به نام هوای خونه

دانلود آهنگ جدید معین به نام هوای خونه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی معین به نام هوای خونه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Moien دانلود آهنگ جدید معین به نام هوای خونه


  

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی معین به نام هوای خونه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Moien دانلود آهنگ جدید معین به نام هوای خونه

-

———————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Moein – Havaye Khooneh

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Moein – Havaye Khooneh

 

—————————-

متن آهنگ

هوای خونه از دوریت داره هر لحظه می گیره

بیا برگرد با من باش همین الانشم دیــــــره

همین الانشم دیــــــره

کنار پنجره هر روز میشینم تا تو برگردی

ببین با طعم آغوشم منو عاشق ترم کردی

یه جوری عاشقت هستم که بی تو ساده میمیرم

هنوزم با خودم میگم، یه روز دستاتو میگیرم

♫♫♫

هنوزم از تب دستات لبالب غرق آتیشم

هنوزم باورم میشه که من با تو یکی میشم

یه حسی میگه اینجایی، چقد شیرینه احساسم

تو نزدیکی به دستامو

نوازش هاتو میشناسم

یه جوری عاشقت هستم که بی تو ساده میمیرم

هنوزم با خودم میگم، یه روز دستاتو میگیرم

هوای خونه از دوریت داره هر لحظه می گیره

بیا برگرد با من باش همین الانشم دیــــــره

همین الانشم دیره

دیره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.