سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود سریال کمدی شوخی کردم

دانلود سریال جدید و فوق العاده زیبا و کمدی شوخی کردم با کیفیت عالی

قسمت پنجم و ششم اضافه شد

دانلود سریال کمدی شوخی کردم

 


 

دانلود سریال جدید و فوق العاده زیبا و کمدی شوخی کردم با کیفیت عالی

قسمت پنجم و ششم اضافه شد

دانلود سریال کمدی شوخی کردم

 

گروه فیلم : طنز / اجتماعی/آیتمی
سال تولید: ۱۳۹۲
مدت زمان : ۸۰ دقیقه
کارگردان : مهران مدیری
بازیگران : مهران مدیری ، جواد رضویان ، سیامک انصاری ، رضا شفیعی جم ، بیژن بنفشه‌ خواه ، برزو ارجمند ، مهران غفوریان ، محمد رضا هدایتی ، نصرالله رادش ، بهنوش بختاری ، سحر ولد بیگی ، شقایق دهقان ، الیکا عبدالرزاقی ، پرستو صالحی ، رابعه اسکویی ، فلامک جنیدی ، علی لک پوریان و….
خلاصه این قسمت : بعضی آدمها کلا همینجوری هستن ، یعنی هر چی میشه، هر چی میگن، هر چی مبینین رو، کلا همونجوری میگن و میبینن که هست ، بعضی آدما خلاقن!…حالا این یا به خاطر گردو اِ … یا به خاطر ژنِ پدرِ خدابیامرزشون…

توضییحات : مهران مدیری با دریافت مجوز ساخت مجموعه «شوخی کردم» از شبکه نمایش خانگی، این مجموعه را به‌زودی کلید می‌زند.

مدیری کارگردانی و تهیه‌ کنندگی این سریال را برعهده خواهد داشت و این مجموعه را در دو بخش ۴۰ قسمتی با همکاری موسسه گلرنگ مقابل دوربین می‌برد.

گفته می شود بازیگران این اثر نیز همان بازیگرانی هستند که در مجموعه‌های قبلی مهران مدیری حضور داشته‌اند.

یادآور می‌شود «ویلای من» سریال ۴۰ قسمتی طنزی به تهیه کنندگی و کارگردانی مهران مدیری و فیلمنامه‌نویسی امیر مهدی ژوله و خشایار الوند است که در بسته‌بندی‌های دو قسمتی در ۲۰ مجموعه در شبکه نمایش خانگی توزیع شد.

تصویربرداری سریال «ویلای من» اواخر پاییز ۱۳۹۱ آغاز شد و در هفته پایانی اردیبهشت ١٣٩٢ به پایان رسید.این مجموعه در جذب مخاطبان نتوانست به موفقیت قهوه تلخ دست پیدا کند.

مهران مدیری پیش از «ویلای من» نیز سریال ناتمام «قهوه تلخ» را با اکثر بازیگران همین سریال در شبکه نمایش خانگی کارگردانی کرده بود.

 

لینک دانلود قسمت اول

Download

لینک دانلود قسمت دوم

Download

لینک دانلود قسمت سوم

Download

لینک دانلود قسمت چهارم

Download

لینک دانلود قسمت پنجم

Download

لینک دانلود قسمت ششم

Download

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.