سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود ورژن جدید آهنگ دوست دارم با صدای خشایار آذر (سندی)

ورژن جدید و فوق العاده زیبای آهنگ دوست دارم با صدای خشایار آذر (سندی) با دو کیفیت متفاوت به همراه متن اهنگ

Sandy   Dooset Daram %28New Version%29d دانلود ورژن جدید آهنگ دوست دارم با صدای خشایار آذر (سندی)


  

ورژن جدید و فوق العاده زیبای آهنگ دوست دارم با صدای خشایار آذر (سندی) با دو کیفیت متفاوت به همراه متن اهنگ

Sandy   Dooset Daram %28New Version%29d دانلود ورژن جدید آهنگ دوست دارم با صدای خشایار آذر (سندی)

————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Sandy – Dooset Daram (New Version)

————————————

متن اهنگ دوست دارم با صدای خشایار آذر (سندی)

دوستت دارم میدونی که این کار دله

گناه من نیست تقصی دله

///

عشق تو دیوونم کرده / بی آشیونم کرده

ناز تو نازنینو / ورد زبونم کرده

عشق تو نازنینو / شب گرد کوچه ها کرد (دوبار)

تو میدونی فدات شم/ عشقت باهام چه ها کرد

///

این بازی زمونست آخه من جوونم

همه میگن دیوونس اینو خودم میدونم

همه میدونن که عاشقی کار دله

گناه من نیست تقصیر دله

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.