سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام هراسون

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام هراسون

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای عماد طالب زاده به نام هراسون با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Emad Talebzadeh   Harasoon دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام هراسون


  

-

———————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Emad Talebzadeh – Harasoon

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Emad Talebzadeh – Harasoon

——————————

متن  آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام هراسون

تو شاهد بودی اون روزا یه ترسی توی چشمام بود

میدونستم تموم میشه برام خوشبختی خیلی زود

تو شاهد بودی اون روزا ، یه چیزی خنده هام.کم داشت

یه شکی تو وجودم بود که غم توی دلم میذاشت

هراسون بودم از روز جدایی، آخرم اومد

من از هرچی بدم اومد ، سرم اومد

اگه مثل تو بی وقفه نخندیدم

اگه هیچ روزی از فردا نپرسیدم

اگه مثل تو از آینده ترسیدم

اگه از زندگی هیچ چی نفهمیدم

———————————

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.