سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه

دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی مقدم به نام دلم تنگه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Mehdi Moghadam   Delam Tange دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه


  

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی مقدم به نام دلم تنگه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Mehdi Moghadam   Delam Tange دانلود آهنگ جدید مهدی مقدم به نام دلم تنگه

-

————————————–

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Mehdi Moghadam – Delam Tange

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Mehdi Moghadam – Delam Tange

———————————–

متن آهنگ مهدی مقدم به نام دلم تنگه

کاشکی که امشب یادم بیفتی

امروز اصلا هیچی نگفتی

نمیدونم ازم چی دیدی 

نمیدونم باز چی شنیدی

امروز اصلا محل نذاشتی

احساسم گفت دوسم نداشتی

با این نگاهی که تو کردی

همش میگم برنمیگردی

وای دلم تنگه دلم برات تنگه

چرا با من قهری مگه دوسم نداری

تو میتونی عشقو تو.دل من بیاری

حال منو کاشکی بودی و میدیدی

کاشکی روی اشکام دست میکشیدی

نگو از من تو بریدی نگو از من بدی دیدی

وای دلم تنگه دلم برات تنگه

چرا با من قهری مگه دوسم نداری

تو میتونی عشقو تو دل من بیاری

 —————————–

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.