سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام بغض

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام بغض

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام بغض با دو کیفیت متفاوت به همراه متن اهنگ

Ramin Bibak   Boghze دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام بغض


  

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رامین بی باک به نام بغض با دو کیفیت متفاوت به همراه متن اهنگ

Ramin Bibak   Boghze دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام بغض

—————————————–

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Ramin Bibak – Boghz

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Ramin Bibak – Boghz

——————————————-

متن اهنگ

بـغض  یعنی گریه های بی صدای هر شبم

بـغض یعنی بی صدا آتیش می گیرم تو تبم

بـغض  یعنی نیستی کنار قلب خستم

بـغض  یعنی نیستی دیگه تو خونه ی من

یعنی نیستی دیگه دیوونه ی من

ببین به گل نشستم

بغض یعنی اینکه باید با تنهاییام من بسازم

یکی برندست تو این بازی که تویی و من محکومم که ببازم

بغض یعنی اینکه باید دیوونه شم از رفتن تو

بغض یعنی اینکه باید من ببینم رفتنت رو

از گریه های من چی میشه حاصلت

زخمی شده نگام، سنگی شده دلت

انگار حرف من رو تو اثر نذاشت

این بغض گریه شد اما ثمر نداشت

____________

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.