سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید محمد زارع به نام شب تولد

دانلود آهنگ جدید محمد زارع به نام شب تولد

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد زارع به نام شب تولد با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه و آهنگ : رضا صفری / تنظیم : حسام چراغعلی )

MohammadZaree دانلود آهنگ جدید محمد زارع به نام شب تولد


  

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای محمد زارع به نام شب تولد با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه و آهنگ : رضا صفری / تنظیم : حسام چراغعلی )

MohammadZaree دانلود آهنگ جدید محمد زارع به نام شب تولد

-

—————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mohammad Zare – Tavalod

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mohammad Zare – Tavalod

—————————————-

متن آهنگ محمد زارع به نام شب تولد

تولدت مبارک (سه بار)

یه حس خوبی امشب تو دلم هست

شب به این خوبی هیشکی ندیده

مردی خوشبخت تر ازم من تو دنیا

نمیتونه باشه خیلی بعیده

چقدر شیرینه این لبخند نازت

تورو از ته قلبم دوست دارم

هر چی قشنگی هستش توی دنیا

تو که پیش منی کنار میذارم

♫♫♫♫♫♫

بازم یجور مهربون نگام کن

دلم بدجوری به عشق تو گیره

من اونقد به تو وابسته شدم که

یه لحظه فکرت از سرم بیرون نمیره

♫♫♫♫♫♫

تولدت مبارک (سه بار)

روی کیک تولدت نوشتم

جونم بسته به جونت نازنینم

تو یه قسمتی از وجودم هستی

نیاد روزی که اشکاتو ببینم

میدونی بهترین شب توی عمرم

شب تولد توئه عزیزم

همه داروندار و زندگیمو

اگه بخوای تو زیر پات میریزم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.