سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به همراهی سیاوش یوسفی به نام چی عوض شده

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به همراهی سیاوش یوسفی به نام چی عوض شده

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای یاسر محمودی به همراهی سیاوش یوسفی به نام چی عوض شده با دو کیفیت متفاوت به همراه متن آهنگ

 Yaser Mahmoudi Ft1 دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به همراهی سیاوش یوسفی به نام چی عوض شده


  

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای یاسر محمودی به همراهی سیاوش یوسفی به نام چی عوض شده با دو کیفیت متفاوت به همراه متن آهنگ

 Yaser Mahmoudi Ft1 دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به همراهی سیاوش یوسفی به نام چی عوض شده

—————————————

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Yaser Mahmoudi Ft. Siavash Yousefi – Chi Avaz Shode

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Yaser Mahmoudi Ft. Siavash Yousefi – Chi Avaz Shode

——————————————

متن آهنگ

نه من عوض شدم نه تو

چی بین ما عوض شده

دیگه فضای عشق ما برای تو قفس شده

تو کاری کردی با دلم که هیچ کسی با من نکرد

وقتی پیشم بودی کسی

تنهایی مو باور نکرد

تو فکر این بودم چرا

دلت بهونه گیر شده

گذشتی رفتی و چه زود برای گریه دیر شده

من از نگاه سرد تو حرف جدایی میشنوم

بیاد خنده هات به من بغض گلومو میشکنم

به یاد قولی که دادیم

که راهمون باهم باشه

ولی یه کاری کردی تو، دلم بی تو با غم باشه

بازم تو جاده وایستادم

یه راهی نیست به سمت تو

تو میری و حتی برام، تکون نمی دی دست تو

_____________

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.