سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید حمید اصغری به نام اصلا حرفشم نزن

 

دانلود آهنگ جدید حمید اصغری به نام اصلا حرفشم نزن

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حمید اصغری به نام اصلا حرفشم نزن با دو کیفیت متفاوت به همراه متن اهنگ

Hamid Asghari   Aslan Harfesham Nazann دانلود آهنگ جدید حمید اصغری به نام اصلا حرفشم نزن

 

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حمید اصغری به نام اصلا حرفشم نزن با دو کیفیت متفاوت به همراه متن اهنگ

Hamid Asghari   Aslan Harfesham Nazann دانلود آهنگ جدید حمید اصغری به نام اصلا حرفشم نزن

————————————————-

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Hamid Asghari – Aslan Harfesham Nazan

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Hamid Asghari – Aslan Harfesham Nazan

——————————————

متن آهنگ

از همین مسیر که اومدی برگرد برو بدون دلم نمیخواد تورو
از همون روزی که تو رفتی دیگه نخواستم ببینمت تورو
چی رو باور کنم عزیزم حرفات یا دروغات رو
یا که هربار ببینم با غریبه خنده هات رو
اصلا حرفشم نزن که دوباره من با تو تا کنم حتی خوب یا بد
حرفشم نزن دیگه از این به بعد ما به هم نمیرسیم نه تو نه من
دیگه دیره واسه جبران واسه برگشتن دیگه دیره
حتی حرفشم قشنگ نیست عشق هر دومون باید بمیره
اصلا حرفشم نزن که دوباره من با تو تا کنم حتی خوب یا بد
حرفشم نزن دیگه از این به بعد ما به هم نمیرسیم نه تو نه من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.