سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام اسارت

دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام اسارت

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حسن شماعی زاده به نام اسارت با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Hasan Shamaizadeh   Esaarat دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام اسارت


  

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای حسن شماعی زاده به نام اسارت با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Hasan Shamaizadeh   Esaarat دانلود آهنگ جدید حسن شماعی زاده به نام اسارت

-

————————————–

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Hasan Shamaizadeh – Esaarat

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Hasan Shamaizadeh – Esaarat

——————————————

متن آهنگ حسن شماعی زاده به نام اسارت

منو جوری بغل کن که / تموم خستگیم درشه

بذار دستای تو از پشت / واسه این خسته سنگر شه

منو جوری بغل کن که / بهم ثابت بشه هستی

بذار باور کنم تنها / به این دیوونه دل بستی

تو گوشم زمزمه کن / با یه لحن بوسه و خواهش

به این لحن تو محتاجم / واسه یک لحظه آرامش

باورش سخته (دوبار) / به آغوش تو برگشتن

یه حسی عمری با من بود / که دنبال تو می گشتم

♫♫♫♫♫♫

چقدر من دیدم از دنیا / چه چیزایی سرم اومد

اسیر بی کسی بودم / بهم بدجوری سیلی زد

که قسم توی تنهایی / توی تنهایی دلواپسی مردم

من از دست همین دنیا / چه زخمای بدی خوردم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.