سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید علی زارعی به نام چشمای در بدر

دانلود آهنگ جدید علی زارعی به نام چشمای در بدر

دانلود آهنگ جدید، بسیار زیبا و شنیدنی علی زارعی به نام چشمای در بدر با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( آهنگ و ترانه : مسیحا / تنظیم : سعید زمانی )

Alizarei دانلود آهنگ جدید علی زارعی به نام چشمای در بدر


  

دانلود آهنگ جدید، بسیار زیبا و شنیدنی علی زارعی به نام چشمای در بدر با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( آهنگ و ترانه : مسیحا / تنظیم : سعید زمانی )

Alizarei دانلود آهنگ جدید علی زارعی به نام چشمای در بدر

-

——————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Ali Zarei – Cheshmaye Dar Bedar

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Ali Zarei – Cheshmaye Dar Bedar

———————————-

متن آهنگ

تو زمستون و تو سرم
دست تو نوازشم بود
وقتی که ترو نداشتم
این تنها خواهشم بود
بیا فقط بیا به تو.محتاج ترم از همه
بیا فقط بیا بیا چشای در به دربرم
میزاره سر به سرم
تکون میخورم و میبینم بی بال و چرم
پرم
دیگه بسه برام اصلا سخته برام
خدا چه خاکی شده سرم
همه میگفتن خوبت نیست
دلم کور بود و نمیدید
آخر راهو که دیدم
عشقم بود واسش یه تردید
خدا فقط خدا تنها شاهد این دلم بود
ولی خدا چرا این پایان زندگیم بود

———————————————

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.