سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و امیر و حمید هامونی به نام فاصله

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به همراه امیر و حمید هامونی به نام فاصله با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

ترانه : حمید هامونی ، آهنگ و تنظیم : سامان جلیلی
گیتار : سعید امیرآبادی ، کاور : محمد ستایش

Saman Jalili 1 دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و امیر و حمید هامونی به نام فاصله


  

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به همراه امیر و حمید هامونی به نام فاصله با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

ترانه : حمید هامونی ، آهنگ و تنظیم : سامان جلیلی
گیتار : سعید امیرآبادی ، کاور : محمد ستایش

Saman Jalili 1 دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و امیر و حمید هامونی به نام فاصله

trans دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و امیر و حمید هامونی به نام فاصله

trans دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی و امیر و حمید هامونی به نام فاصله

-

—————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Saman Jalili Ft Amir & Hamid Hamooni – Faseleh

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Saman Jalili Ft Amir & Hamid Hamooni – Faseleh

—————————————–

متن آهنگ

فاصله چقد زیاده بین ما ، میدونم توهم خیلی ناراحتی

لحظه های آخره بیا ببین ، نفسی نداره.قلب لعنتی

متنفرم از این فاصله ها

دیدنت برام یه افسانه شده

دیگه از خدا نمیخوامت تورو

میدونم یه التماس بی خوده

تو دیگه برنمی گردی پیش من

آخه قسمت من تو دوریه

دیگه بیقراره دیدنم نباش

این جدایی دست ما نیست ، زوریه

تو ازم دوری و این ثانیه ها ، عمریه شاهد تنهاییم شده

گریه کردن واسه ی نبودنت، بخدا تموم زندگیم شده

دوست دارم بغل بگیرمت تورو

تا که اینجوری کمی آروم بشم

سرتو بذار رو قلب عاشقم

تا بفهمی که چه زجری میکشم

همه ی خواب و خیال من شدی

نمیتونم دیگه بی تو سرکنم

منی که محتاج آغوش توام

چجوری رفتنتو باور کنم

——————————————-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.