سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ شاد سامان جلیلی و سامان هنرمند به نام موج انفجار

دانلود آهنگ جدید ، بسیار شاد و زیبای سامان جلیلی به همراه سامان هنرمند به نام موج انفجار با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Saman 1 دانلود آهنگ شاد سامان جلیلی و سامان هنرمند به نام موج انفجار


  

دانلود آهنگ جدید ، بسیار شاد و زیبای سامان جلیلی به همراه سامان هنرمند به نام موج انفجار با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Saman 1 دانلود آهنگ شاد سامان جلیلی و سامان هنرمند به نام موج انفجار

-

—————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Saman Jalili Ft Saman Honarmand – Moje Enfejar

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Saman Jalili Ft Saman Honarmand – Moje Enfejar

—————————————–

متن آهنگ

فکر تو مثل طوفان دنیامو زیر و رو کرد

دلم نوشتنت رو دوباره آرزو کرد

یادت اومد سراغم آره باز غصه هام شروع شد

دلم با یه حس بد دوباره رو به رو شد

حرف که حالیت نمیشه حرف زیادی نزن

اینقد با لج بازیات نرو رو اعصاب من

تو سرم از دست تو یه موج انفجاره

آخرم این عشق تو دخل منو میاره

بس کن که دیگه کارات اشکم و در آورده

کل کل و لج بازیات سرم رو دیگه برده

از بس که اعصابمو پای تو ریختم.بهم

دیگه واسم مهم نیست کم شه با تو رابطه ام

——————————————–

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.