سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید ‏بابک مافی‬ به نام احساس پاک

دانلود آهنگ جدید ‏بابک مافی‬ به نام احساس پاک

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ‏بابک مافی‬ به نام احساس پاک با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه : امیر غزلوند ، آهنگ : بابک مافی)

Babak Mafi   Ehsase Pak دانلود آهنگ جدید ‏بابک مافی‬ به نام احساس پاک


  

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای ‏بابک مافی‬ به نام احساس پاک با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه : امیر غزلوند ، آهنگ : بابک مافی)

Babak Mafi   Ehsase Pak دانلود آهنگ جدید ‏بابک مافی‬ به نام احساس پاک

-

——————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Babak Mafi – Ehsase Pak

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Babak Mafi – Ehsase Pak

————————————

متن آهنگ بابک مافی‬ به نام احساس پاک

دوست داشتــــــم

دوست داشتــــــم به قدری که خودم هم باور نمی کردم

دوست داشتــــــم که تا امروز کنارت زندگی کردم

برای خنده های تو تمام عمرمو دادم

اگه دوست نداشتم که کنارت وای نمیستادم

تو میدونی کسی مثل من از وابستگی واست نمیخونه

تو میدونی کسی مثل من این احساس پاکت رو نمیدونه

همیشه نیمه های شب تو رو پیش.خودم دیدم

تو آغوش تو بیدارو ، تو آغوش تو خوابیدم

اگه این زندگی دائم تموم میشه به این زودی

تو تنها آرزوی من ، تو تنها عشق من بودی

——————————————-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.