سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید سامی بیگی به نام دلتنگی

 

دانلود آهنگ جدید سامی بیگی به نام دلتنگی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی سامی بیگی به نام دلتنگی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

ترانه و آهنگ و تنظیم : سامی بیگی

Sami Beigi   Deltangi دانلود آهنگ جدید سامی بیگی به نام دلتنگی

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی سامی بیگی به نام دلتنگی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

ترانه و آهنگ و تنظیم : سامی بیگی

Sami Beigi   Deltangi دانلود آهنگ جدید سامی بیگی به نام دلتنگی

-

———————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Sami Beigi – Deltangi

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Sami Beigi – Deltangi

———————————–-

متن آهنگ

وقتی که دلتنگ میشم ثانیه هات سخت میشن
باز دوباره یاد تو توی هر لحظه ی من
حتی تو تابستون گرم استخونام یخ میزنه
وقتی تن تو اینجا نیست چرا عطرت تو بالشمه
تنهام شبا همه بی تو مثل همه خوابم نمیبره انگار نفس کمه
نور آفتاب صبح چشامو میزنه چرا عطرت تو بالشمه
چرا نمیتونم فکرتو از سر ببرم هنوزم با تو تو دلم حرف میزنم
عشق تو تنها خواهشمه چرا عطرت تو بالشمه
اشکای رو گونه تو دیدم.گریه کردم گریه کردم
منم گریه کردم
بارم بستمو و رفتم یه جایی که بر نگردم
حالا غرق دردم
اشتباه کردم
وقتی که دلسرد میشم از دوباره دیدنت
تو بغل گرفتنت مزه ی بوسیدنت
بین صد تا خاطره دنبال تو میگردم
آره تو درست بودی من اشتباه کردم
وقتی که دلتنگ میشم ثانیه هایت سخت میشن

———————————–

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.