سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

آهنگ جدید مصطفی تفتیش به نام چقدر خوبه

 

دانلود آهنگ جدید و زیبای مصطفی تفتیش به نام چقدر خوبه که با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه و ملودی : مصطفی تفتیش ، تنظیم : مهدی تنت)

unnamed آهنگ جدید مصطفی تفتیش به نام چقدر خوبه

 

دانلود آهنگ جدید و زیبای مصطفی تفتیش به نام چقدر خوبه که با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه و ملودی : مصطفی تفتیش ، تنظیم : مهدی تنت)

unnamed آهنگ جدید مصطفی تفتیش به نام چقدر خوبه

-

————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

——————————

متن آهنگ

وقتی تورو میبینم دل تو سینه میلرزه
بودن تو کنارم به یه دنیا می ارزه
وقتی تورو میبنیم حسابی آروم میشم
قول بده هیچ جا نری همیشه باشی پیشم
چقد خوبه که بامنی عشقم
الان میمونی یک عمر باهام تنهام نمیزاری
چقد خوبه که اسم توعه  رو لبام
خیره ست به تو اون چشام تو.گل بهاری
هر جا که باشی عشقم کنار تو میمونم
اینو بدون فداتم شدی عزیز جونم
هرجا که باشی عمرم من عاشق تو هستم
میزارمت رو چشام من تورو میپرستم

———————————-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.