سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام زرین کلاه

آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام زرین کلاه

دانلود  آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد اصفهانی به نام زرین کلاه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

620 آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام زرین کلاه


  

دانلود  آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد اصفهانی به نام زرین کلاه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

620 آهنگ جدید محمد اصفهانی به نام زرین کلاه

-

—————————————-

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mohammad Esfahani – Zarrin Kolaah

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mohammad Esfahani – Zarrin Kolaah

—————————————--

متن آهنگ

بسیار سال ها به سر خاک ما رود

کاین اب چشمه آید و باد سبا رود

دامن کشان که میرود امروز بر زمین

فردا و بار کار بودش در هوا رود

هی یار هی خدای دل ای یارب بی یارم

یا رب مگیر بنده مسکین را دستگیر

کز تا کرم برآید  برما خطا رودجامه

خاکت در استخوان رود خاکت در استخوان رود

ای نفس شوخ چشم

مانند سرمه دان که در او توتیا رود

مانند سرمه دان که در او توتیا رود

بر سایبان حسن عمل اعتماد نیست

سعدی مگر به سایهٔ لطف خدا را

اگر زرین کلاهی عاقبت هیچ

به تخت در پادشاهی عاقبت هیچ

گرت ملک سلیمان در نگین است

در آخر خاک راهی عاقبت هیچ

الهی آتش عشقم به جان زد

شرر زان شعله ام بر استخوان زد

چو شمعم در فروز در آتش عشق

بر آن آتش دلم پروانه سازم

بر آن آتش دلم پروانه سازم

_________

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.