سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام تصور کن

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام تصور کن

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امین رستمی به نام تصور کن با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

ترانه : رضا علیپور ، آهنگ : امین رستمی ، تنظیم : مسعود جهانی ، تهیه کننده : مونا زره پوش

Amin Rostami دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام تصور کن


  

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای امین رستمی به نام تصور کن با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

ترانه : رضا علیپور ، آهنگ : امین رستمی ، تنظیم : مسعود جهانی ، تهیه کننده : مونا زره پوش

Amin Rostami دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام تصور کن

-

————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Amin Rostami – Tasavor Kon

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Amin Rostami – Tasavor Kon

————————————————-

متن آهنگ

تصور کن که بارونه پرنده داره میخونه

منم موهاتو می بافم می بوسم دونه به دونه

تصور کن اگه حتی برات مثل یه کابوسه

ببین گلهای قالی هم به پاهات میزنه بوسه

تصور کن عزیز من منو تو توی این خونه

با احساسی ترین لبخند موهاتو میزنم شونه

ببند چشماتو یه لحظه بیا تو عمق آغوشم

منم از چشمه ی لبهات شراب بوسه می نوشم

میدی دستات و به دستم میزاری سر روی شونم

میگی چند تا دوسم داری میگم اندازه ی جونم

تموم فکر من اینه که یه جمله ی احساسی

بسازم واسه ی چشمات یا بدونی واسم خاصی

____________

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.