سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام لب تشنه

دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام لب تشنه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهاب بخارایی به نام لب تشنه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ویژه محرم)

Shahab Bokharaei   Labe Teshneh دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام لب تشنه


  

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهاب بخارایی به نام لب تشنه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ویژه محرم)

Shahab Bokharaei   Labe Teshneh دانلود آهنگ جدید شهاب بخارایی به نام لب تشنه

-

——————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Shahab Bokharaei – Labe Teshneh

———————————————

متن آهنگ

هرکسی اسم اونو عاشقونه داد بزنه

اسمشو از ته دل با گریه فریاد بزنه

هرکی از غریبی و تنهایی اون بدونه

از لب تشنه و خشکش اگه چیزی بخونه

قلبشو نور حسین پر میکنه

قلبشو نور حسین پر میکنه

زخم تیر تن تو برای من

نظری کن تو به گریه های من

نظری کن به دل شکسته ام

به دل عاشق و زار و خسته ام

اسمتو تموم دنیا میدونن

همه از غریبی تو میخونن

همه گریه های من برای تو

نفسم جون و تنم فدای تو

———————————–

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.