سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام از این بارون

دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام از این بارون

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی یاسر محمودی به نام از این بارون با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه سرا : نرگس جعفری ، آهنگ و تنظیم : یاسر محمودی)

Yaser Mahmoudi   Az In Baroon دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی به نام از این بارون

———————————–

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Yaser Mahmoudi – Az In Baroon

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Yaser Mahmoudi – Az In Baroon

—————————————-

متن آهنگ

چقد بو کردم هرشب پیرهناتو

که با عطر تنت آروم شه دردم

چقد هر شب بجای شونه ی تو

نشستم رو لباست گریه کردم

خودم میگم به عطرت به اتاقت

به دائم دیدنت بد عادتم کن

خودم میگم به حد مرگ خستم

دارم دیونه میشم راحتم کن

از این بارون از این کوچه از این آهنگ بیزارم

از این که تو رهام کردی ولی بازم دوست دارم

از این احساس که یه دنیاست ولی واسه تو بی معناست

از این قلبی که له کردیش ولی بازم تورو میخواد

دلم خستست از این بغضی که دائم با خودم دارم

دوست دارم ولی بی تو از این احساس بیزارم

تو دل سنگی تو بی رحمی تو این درد و نمیفهمی

تو این حالی که من دارم تو با تقدیر هم سهمید

————————————————–

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.