سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود اهنگ جدید شهاب رمضان بنام مثه پاییزی و میری

دانلود اهنگ جدید شهاب رمضان بنام مثه پاییزی و میری

دانلود اهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهاب رمضان بنام مثه پاییزی و میری با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

(ترانه سرا : حسین غیاثی ، موزیک : شهاب رمضان ، تنظیم : سیروان خسروی)

shahab دانلود اهنگ جدید شهاب رمضان بنام مثه پاییزی و میری

—————————————

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Shahab Ramezan – Mese Paeizio Miri

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸

Shahab Ramezan – Mese Paeizio Miri

—————————————-

متن آهنگ

پر از بغض تلخم پر از زخم و عادت

تمومش نکن

با اینکه یه عمره رسیدیم ته خط

تمومش نکن

شبیه برگ میریزم مثه پاییزی و میری

با یه لبخند دنیامو بهم میریزی و میری

به آسونی

چه جوری بتونم تحمل ندارم تو یادم بده

با این حال ابری چجوری نبارم تو یادم بده

تو این روزای بی رویا دارم جون می کنم اما

نمی میرم

هنوزم یادمه حرفات به این زودی فراموشی نمیگیرم

تویی که عاشقم بودی کجا میری به این زودی

چرا بی خیالت نمیشم هنوزم

تویی که عاشقم بودی کجا میری به این زودی

تو پروانه بودی چرا من بسوزم

———————————————

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.