سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خوشبختی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر فرجام به نام خوشبختی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : امین بامشاد / تنظیم و آهنگ : جسین سالاری مقدم )
Amir دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خوشبختی


 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای امیر فرجام به نام خوشبختی با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : امین بامشاد / تنظیم و آهنگ : جسین سالاری مقدم )
Amir دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خوشبختی

-

—————————————–

دانلود اهنگ با کیفیت ۳۲۰

Amir Farjam – Khoshbakhti

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Amir Farjam – Khoshbakhti

————————————

متن آهنگ خوشبختی

-

————————————————————————-

از وقتی عشق تو دنیامه
-
این دنیا هم رنگه رویامه
-
از وقتی هستی تو این خونه
-
خوشبختی واسم چه آسونه
-
لبریزم از حس خوشبختی
-
آسونه حتی واسم سختی
-
آرومم وقتی که می خندی
-
به عشقم همیشه پا بندی
-
عشق من باهات می مونم
-
بگو عشقت وصله به جونم
-
من با این دل دیونم
-
می دونی بی تو نمی تونم
-
عشق من باهات می مونم
-
بگو عشقت وصله به جونم
-
من با این دل دیونم
-
می دونی بی تو نمی تونم
-
دانلود آهنگ جدید امیر فرجام به نام خوشبختی
-
این حس چقدر خوبه قلبم که می کوبه وقتی هستی کنارم
-
از بس دوست دارم حتی یه لحظه هم من از تو چشم بر نمی دارم
-
این سرنوشتمه دنیا بهشتمه وقتی هستی تو عشقم
-
قلبت که با منه آینده روشنه چه خوبه با تو سرنوشتم
-
عشق من باهات می مونم
-
بگو عشقت وصله به جونم
-
من با این دل دیونم
-
می دونی بی تو نمی تونم
-
عشق من باهات می مونم
-
بگو عشقت وصله به جونم
-
من با این دل دیونم
-
می دونی بی تو نمی تونم
-
عشق من باهات می مونم
-
باهات می مونم
-
باهات می مونم
-
باهات می مونم
-
عشق من باهات می مونم
-
باهات می مونم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.