سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

آهنگ جدید گروه بلک کتز به نام تاپ تاپ

آهنگ جدید گروه بلک کتز به نام تاپ تاپ

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شاد گروه بلک کتز به نام تاپ تاپ با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Aydin آهنگ جدید گروه بلک کتز به نام تاپ تاپ


  

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شاد گروه بلک کتز به نام تاپ تاپ با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

Aydin آهنگ جدید گروه بلک کتز به نام تاپ تاپ

-

————————————-

دانلود اهنگ شاد با کیفیت ۳۲۰

Black Cats – Top Top

دانلود آهنگ شاد با کیفیت ۱۲۸

Black Cats – Top Top

———————————————-

متن آهنگ

تاپ تاپ میزنه قلبم وقتی که می بینمت

کی میشه که تو آغوش گرمم بگیرمت

تاپ تاپ میزنه قلبم وقتی که پیش توام

دلهره میگیره منو وقتی که نگات میکنم

تاپ تاپ میزنه قلبم

تاپ تاپ میزنه قلبم

امشب تو مهمونی ، جذاب و شیطونی

تو دلربا داری خودت نمی دونی

از تو نمی تونم چشمامو بردارم

بگو دوست دارم بگو دوست دارم

بازم پریشون کن موهای مشکیتو

دلبری و طنازی ، چقد قشنگی تو

تنها با منی تو ، زیبای منی تو

من مست چشاتم

دنیای منی تو ، رویای منی تو

اسیر نگاتم

——————————————-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.