سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود اهنگ جدید علیرضا روزگار به نام شطرنج‬

دانلود اهنگ جدید علیرضا روزگار به نام شطرنج‬

دانلود اهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا روزگار به نام شطرنج‬ با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : علی ضیاء / آهنگ و تنظیم : مصطفی روزگار )

alireza roozegar دانلود اهنگ جدید علیرضا روزگار به نام شطرنج‬


  

دانلود اهنگ جدید و فوق العاده زیبای علیرضا روزگار به نام شطرنج‬ با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : علی ضیاء / آهنگ و تنظیم : مصطفی روزگار )

alireza roozegar دانلود اهنگ جدید علیرضا روزگار به نام شطرنج‬

-

———————————————

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Alireza Roozegar – Shatranj

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Alireza Roozegar – Shatranj

————————————————-

متن آهنگ

تو اینقد با خودت خوبی

من اینقد با تو درگیرم

که حتی لحظه ی رفتن نفهمیدی دارم میرم

چرا اینجوریه دنیا،میون گریه میخندی

چرا این ساعتها کوکن چرا چشماتو میبندی

چه شطرنجی زدم با تو حالا هرجا برم کیشه

چه شانسی داره اون شاهی

که چشماش مات تو میشه

همین قدر باورت اینه ،به فکر روز آیندم

اگه ابری شده دنیا،من از ماه تو شرمندم

برای آخر قصت نه دیوم کن ، نه غولم کن

جوونی جاهلی داره ، همینجوری قبولم کن

——————————————-

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.