سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//
سرزمین من ایران:

سرزمین من ایران:

وبی برای همه شما عزیزان............/////////با سلام در صورت تمایل این وبلاگ را لینک کنید با تشکر از شما ..../////ادرس بعدی (salnameh5.blogsky.com)//////ایمیل: mamirmusic07@gmail.com ////........دیگر ادرسها iranplane.tk// persianband1.tk// moozikcenter.tk//

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام نزار بمونم تو کما

دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام نزار بمونم تو کما

دانلود آهنگ جدید و احساسی حمید عسکری به نام نزار بمونم تو کما با دو کیفیت همرراه با متن آهنگ

(ترانه سرا : امین بامشاد ، آهنگ : حمید عسکری)

Hamid Askari   Nazar Bemonam To Coma دانلود آهنگ جدید حمید عسکری به نام نزار بمونم تو کما

—————————————–

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Hamid Askari – Nazar Bemonam To Coma

———————————-

متن آهنگ

خیلی وقته نفساتو کم دارم

واسه من آخه مثه تو کی میشه

آخه کی مثل تو پاک و مهربون

واسه من مثل فرشته ها میشه

تو یه احساس عجیبی که برام

معنی سادگی و نجابتی

تو یه احساس قشنگی تو برام

تو برام یه عشق با شرافتی

نزار بمونم تو کمابه قلب من نفس بده

زندگی مو فقط چشات به من میتونه پس بده

نزار تو سایه های شب بدون تو تموم بشم

بیا تو دستمو بگیر هرچی بخوای همون میشم

———————————

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.